Mikä on somekuvapankki ja mikä kuvakoko tulee valita?
Somekuvapankki sisältää eri kuvakategorian kuvia, jotka ovat yrityksesi kuvaustyylillä kuvattuja. Näin nopeutat ja helpotat sun somepostaamista.
Somekuvapankki sisältää eri kuvakategorian kuvia, jotka ovat yrityksesi kuvaustyylillä kuvattuja. Näin nopeutat ja helpotat sun somepostaamista.
Laitteiston suojaaminen lumisateelta ja hengityksen lämmöltä on tärkeää, jotta säästyy kosteuden, sulamisen ja jäätymisen aiheuttamilta haitoilta. Hengitysilma huurustaa nopeasti etsimen. Vastavalosuojaa voi käyttää optiikan suojaamiseen lumisateelta.
Ensisilmäyksellä Lightroom saattaa vaikuttaa monimutkaiselta, mutta väittäisin että se on yksi helpoimmista kuvankäsittelyohjelmista opetella. Lightroom on kuvankäsittelyohjelmana todella monipuolinen.
Pikseli on digitaalisen valokuvan pienin yksittäinen osa. Jokaisella yksittäisellä pikselillä on oma värinsä. Digikuvan yksittäiset pikselit tulevat näkyviin, kun kuvaa suurennetaan riittävästi.
Kuvaa varten tarvitsisin paarit, lihatiskin, sisälmyksiä ja aiheeseen sopivat mallit
Anni käyttää vaatteissaan paljon kauniita materiaaleja, kuten silkkiä ja höyheniä. Tämän lisäksi hänen uusin mallistonsa Ode for Première on saanut vaikutteita baletin kauneudesta ja naisellisuudesta.
Uusimmalla behind the scenes -videollaan Juhamatti Vahdersalo näyttää kuinka hän rakensi tämän monimutkaisen aseteleman alusta loppuun saakka. Video todistaa miten pienessä tilassa voi oman visionsa toteuttaa, mikäli on selvä suunnitelma lopputuloksesta.
Kaikki tähänastiset pienoismallikuvat olen ottanut sisätiloissa, pienellä pöytätasolla, jolle tarvittaessa askartelen maaston muodot. Käytössä on ollut mm. askartelumassaa, ruokasoodaa ja talvella kun ei ollut heti hiekkaa saatavilla, tyhjeni muutama purkki maustehyllystä.
Suurimpana innoittajana on toiminut katumuotikulttuuri. Yleisesti kehitystä tapahtuu kun hinku jonkin vision luomiseen on kova, silloin
yritän miettiä ja suunnitella kuinka saan tuon vision läpi.
Opiskelin London Film Schoolissa elokuvantekoa jossa erikoistuin elokuvaukseen. Kamerat ja valaisu tulivat sitä kautta tutuksi. Käytimme aluksi sekä 16- että 35 mm elokuvakameroita. Meidän piti opetella valotusmittarin käyttö hyvin, sillä emme saaneet käyttää monitoreita emmekä värimääritellä ensimmäisiä töitä ollenkaan, ja filmiä annettiin tarkasti rajattu määrä. Kuvaaja oli siis ainoa henkilö joka kameran käydessä näki miltä kuva näytti, onnistumiset ja mokat näkyivät vasta kun saimme filmin takaisin labrasta.